Artículo

Posted on

– López-Pastor, V.M.; Pintor, P.; Muros, B.; Webb, G. (2013): Formative assessment strategies and their effect on student performance and on student and tutor workload: the results of research projects undertaken in preparation for greater convergence of universities in Spain within the European Higher Education Area (EHEA), Journal of Further and Higher Education, 37:2, 163-180. Print ISSN: 0309-877X. Online ISSN: 1469-9486. Ed. Routledge. Taylor & Francis. (DOI: http://dx.doi.org/10.1080/0309877X.2011.644780).

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s